رونی در رادار بایرنی ها

نويسندگان
وبلاگ دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع خبری آنلاین بایرن مونیخ و آدرس fcbayernmunchen.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

به گزارش روزنامه ی معتبر ساندی تایمز انگلستان باشگاه بایرن مونیخ برای جذب وین رونی ستاره منچستر یونایتد ابراز آمادگی کرده است.

پپ گواردیولا سرمربی فصل آینده ی بایرن به تحسین و تمجید از رونی مهاجم منچستر پرداخته است و برای در اختیار داشتن وی در تابستان امسال ابراز علاقه کرده است به گزارش این روزنامه ی انگلیسی باشگاه بایرن مونیخ پیشنهادی 22 میلیون یورویی را برای جذب رونی به شیاطین سرخ ارائه کرده است.

پس از شکست 2 بر 1 منچستر یونایتد از رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا و نیمکت نشینی رونی در این بازی مهم این امکان برای گمانه زنی جدایی او از اولدترافورد داده می شود. رونی در این فصل 20 بازی برای منچستر انجام داده که 11 گل و 9 پاس گل در کارنامه دارد.

فرگوسن در مورد تمدید قرارداد با رونی می گوید:" هیچ مشکلی وجود ندارد ما با او مذاکره می کنیم و به هیچ وجه نمی خواهیم بازیکنان خوبمان را از دست بدهیم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

سلام به وبسایت من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی رادر اینجا داشته باشید.لطفا عضو بشوید تا از امکاناتی که در آینده ی نزدیک برایتان قرار خواهم داد بهره مند بشئید.نظر و تبادل لینک یادتون نره.